Nikt nie lubi awarii tłumika

No chyba przyznacie mi racje, że awaria tłumika nie jest lubiana. W sumie jaka awaria jest lubiana. Jednak czym charakteryzują się uszkodzone tłumiki? Taki tłumik wydaje dźwięk niczym samochód klasy WRC. Jest po prostu tak głośny, ze umarłego z grobu by wyciągnął.

Awaria tłumika – co robić?

Blacharstwo lakiernictwoJak wiadomo powszechnie jest to uciążliwe. Jednak gdy pojedziemy do mechanika świadczącego usługi blacharstwo lakiernictwo warszawa, to przeżegnamy się gdy usłyszymy cenę. Dlaczego? Ponieważ dla takiego mechanika naprawa jest czasochłonna a on jako przedsiębiorca jest nastawiony na zysk, więc zaproponuje nam wymianę całego wydechu. Jeszcze jakieś dziesięć lat temu można było znaleźć wiele takich firm które zajmują się naprawą tłumików ale niestety stało się to nie opłacalne. Dlatego warto teraz samemu wymieniać takie elementy. Jednak nie wszystko możemy naprawić co się zepsuło ponieważ nie możemy naprawić elementu przerdzewiałego czyli takiego, który ma dziury na wylot. Oczywiście możemy tylko sprawa wygląda tak, ze nasza naprawa jest chwilowa ponieważ element jest już uszkodzony. Pozostaje go wymienić. Możemy przyspawać oderwany tłumik, pod warunkiem, że jest on w środku cały. Z tym poradzi sobie każdy spawacz, a dodatkowo powinien jeszcze wzmocnić jakieś spawy. Pomimo, że będziemy potrzebowali trochę czasu to i tak zajmie nam to mniej niż miało by to być u mechanika, który będzie nam potrafił zabrać samochód nawet na tydzień.

Niestety naszym tłumikom nie sprzyjają polskie drogi, które jak wiadomo równe nie są. Nasz tłumik obrywa wtedy bardzo. Najbardziej z każdego elementu samochodu. Nawet bardziej niż haki holownicze, ponieważ jest on niżej niż wspomniane wcześniej haki.